איך Agoda יכולה לעזור?

על מנת לחסוך מזמנכם, סיפקנו תשובות לשאלו הנפוצות ביותר כאן. פשוט הקליקו על הקטגוריה וחפשו את השאלה שלכם.

הזמנה חדשה

  • האם המחירים כוללים מסים וחיוב עבור שירות?

    הגדרת ברירת המחדל של תצוגת המחיר של Agoda אינה כוללת חיובי מס ודמי שירות. כדי לראות מחירי חדרים עם חיובי מס ושירות כלולים, תוכלו לבחור ב- "מחיר כולל ללילה" תחת תצוגת מחיר בלשונית המטבע בחלקו העליון של המסך. בהתאם להגדרות הנבחרות שלכם תחת לשונית המטבע, עבור מחירי החדרים המוצגים יצוין אם הם כוללים או אינם כוללים חיובי מס או דמי שירות. בנוסף, אתם יכולים לראות את המחיר הכולל עבור השהייה כולה, בכך שתמשיכו הלאה לטופס ההזמנה.

  • מהם החיובים עבור שרותים ומסים?

    כדי להקל על תהליך העברת הכספים מכרטיס אשראי שלך עבור המלון, חיוב כרטיס האשראי יכלול תשלום מסים ותשלומים אחרים. חיוב זה יכלול את הסכום המשוער שאנחנו משלמים למלון עבור ההזמנה שלך. כל זה כולל מכירות ושימוש במס, מס על החדר, קיצוץ מס, מס ערך מוסף ו/או מסים דומים אחרים. באיזורים מסויימים, כמות המס כוללת תשלומים שחייבים לשלם על פי החוק על ידי המלון, אך לא ישירות לרשות המס. הסכום המשולם עבור ההזמנה לידי המלון בקשר למסים יכול להיות שונה מהסכום אנחנו מעבירים אליך. ישנו סכום מסויים שאנחנו שומרים כדי לכסות הוצאות, כגון שירות לקוחות ותשלום מסים או תשלום פיצויים לשעת הצורך.

    אנחנו לא משלמים ישירות לרשויות המס. אנחנו עובדים ביחד עם עסקים ששולחים לנו חשבונית שכבר כוללת את כל המסים. מסים וסוגיהם משתנים בהתאם למיקום המלון.

    העברת כספים מכרטיס האשראי שלך כוללת תשלום מסים שמשתנים בהתאם לאיזור השיפוט.

  • למה מופיע יותר ממחיר אחד לאותו סוג החדר?

    אי התאמה זו נובעת משינוי שערי מטבע. מלונות אחראים לקביעת המחיר.

  • איך אני יודע שקיבלתי הנחה?

    אתה תיראה את כל הפרטים על גבי טופס הזמנה.

  • מה המשמעות של הכיתוב "דילים חמים", "ללא החזר", "תנאים מיוחדים" וכד' ליד סוג החדר שלי?

    "דילים חמים", "ללא החזר", "תנאים מיוחדים" וכד' הם אינדיקציה למבצע מיוחד עם הנחה כלשהי למלון מסויים, סוג חדר מסויים או תקופת שהות מסויימת. הזמנות בשילוב מבצעים לרוב ישולבו במדיניות ביטולים ללא החזרים כספיים. אנא קראו בקפידה את תנאי ההזמנה לפני ביצועה.

  • האם מחירי החדרים נקובים עבור החדר או עבור אורח?

    השערים שהוצגו, הם לחדר, לא לאדם. חשוב להקיש את המספר הנכון של אורחים מפני שהמחירים עלולים להשתנות על בסיס מספר האורחים בחדר. במקרים מסוימים, מלון מגביל את מספר האורחים לחדר. כדי להימנע מתשלומים נוספים מספר האורחים צריך להיות מדויק.

  • האם האתר שלכם יכול להמליץ לי על המלון?

    האתר שלנו לא נותן עצות על מקומות וטיולים. אנחנו ממליצים לך להיכנס לדף המלון, דף החדר ודף הביקורת על המלון.

  • האם אפשר להוסיף עריסה/מיטה מתקפלת נוספת בחדר?

    רוב המלונות מאפשרים לילדים להישאר בחדר עם הורים עם או בלי מיטה נוספת. בדרך כלל מלונות לא מחייבים עבור ילדים אם הם מתחת לגיל 12. יהיו מלונות שיגבילו את כמות השוהים בחדר לשני מבוגרים וילד אחד. יש לשים לב שלא בהרבה מלונות ישנן מיטות נוספות בחדר אלא אם כן מבקשים מהם מראש. כמו כן, רוב המלונות יחייבו את לקוחותיהם עבור מיטה נוספת. בכל מקרה, כל זה תלוי במדיניות של המלון.

  • האם ניתן להזמין סוג חדר שאינו רשום ב-agoda.com?

    לא. רק סוגי חדרים שמופעים באתר שלנו יהיו זמינים.

  • האם ניתן לבצע הזמנה ביום הצ'ק-אין?

    כן, זה אפשרי אם המלון מופיע ברשימת החיפוש של האתר שלנו.

  • האם אני יכול להזמין ישירות עם המלון?

    כן. נא לזכור שאת המחירים שרשומים באתרינו ניתן להשיג רק דרך השרות שלנו. מחירים המוצעים ישירות מהמלון הם בדרך כלל 10% ל50% יותר גבוהים.

  • אפשר להסיר את שירות הטרנספר אם אני לא זקוק לו?

    אתה יכול לבחור שלא להשתמש בשרות אבל אתה תיהיה צריך להגיע להסכמה עם המלון.

  • האם אתם מציעים הנחות מיוחדות לעובדים מטעם ממשלה או עובדי תעופה?

    אין הנחות נוספות זמינות אלא אם מצוינות בעמוד המלון.

  • איך אני יכול לחפש מלונות לבעלי תקציב מוגבל?

    לאחר הזנת היעד ותאריכי הנסיעה הרצויים שלכם לתיבת החיפוש, אתם תופנו לעמוד תוצאות החיפוש. כאן, תוכלו למיין את התוצאות בהתבסס על מחיר, דירוג כוכבים או מבצעים מיוחדים. כמו כן תוכלו לסנן את תוצאות החיפוש לפי טווח מחירים, דירוג כוכבים מועדף או סוג מקום הלינה, למציאת מקום לינה חסכוני.

  • איך בודקים את המחירים דרך האתר שלכם?

    שים לב כי מחירי וזמינות החדרים כפופים לשינויים בכל עת. Agoda.com לא יכולה לספק לך מחיר קבוע בגלל המגוון. ניתן לקבל את המחיר העדכני ביותר באמצעות גלישה באתר והשלמת המידע לגבי הנסיעה שלך.

  • איך אוכל לקבל לילה אחד חינם?

    כל המידע אודות לילות חינם מופיע בהזמנה. תיראה מידע אודות הנחות להזמנת מלון מסויים על גבי טופס המלון.

  • איך אפשר ליראות מחיר החדר בהתאם לשערי חליפין שונים?

    תוכלו בקלות לראות את המטבע המועדף עבורכם, על ידי בחירתו מתוך הרשימה הנפתחת בתיבה שבראש העמוד. העמוד יתעדכן אוטומטית וישקף את המטבע הנבחר.

  • איך מבצעים הזמנה?


    שים לב בבקשה לעובדה שמחירי החדרים וזמינותם עלולים להשתנות כל הזמן.
    האתר לא יכול לנקוב מחיר בגלל הוריאציה אתה תקבל את כל המידע החדש אם תשלים את המידע למטייל שלך.

    חשוב: בדוק שהקלדת נכון את שם האורח שעל שמו ההזמנה

  • כמה זמן לוקח ליבדוק האם החדר פנוי?

    כל החדרים מופיעים בזמן שאתה עושה חיפוש. זמינות החדרים מבוססת על קריטריוני חיפוש שלך.

  • מהי כמות החדרים הזמינים באותו רגע?

    המיספר חדרים זמינים נכון לתקופת השהייה שלך מוצגת בעמוד המלון אחרי שאתה נכנס בדרישות הנסיעה שלך ( תאריכים&יעדים).
    אם אתה רוצה להזמין יותר חדרים ממה שניתן, אתה לבדוק בסוגי חדרים שונים או לחפש מלון אחר. אנא זיכרו כי איננו מסוגלים לוודא זמינות של חדרים נוספים בכל הזמנה נוספת, מפני שחדרים יכולים להיתפס בכל עת.

  • הזמנתי חדר דרך האתר שלכם, אבל מצאתי מלון אחר במחיר יותר זול.

    האתר שלנו שואף להציע את המחיר הטוב ביותר. אם מצאת מחיר יותר זול ממה שאנחנו מציעים, אנחנו מבטיחים להציע מחיר יותר נמוך. למידע נוסף, היכנס: http://www.agoda.com/he-il/info/agoda_policies.html#1

  • האם ישנו חיוב נוסף עבור הילדים השוהים עם הוריהם באותו חדר?

    רוב מלונות נותנים לילדים להישאר בחדר עם הורים עם או בלי מיטה נוספת. בדרך כלל מלונות לא מחייבים ילדים אם הם מתחת לשתיים עשרה. יהיו מלונות שיגבילו את כמות השוהים בחדר לשני מבוגרים וילד אחד. לא בהרבה מלונות יהיו כלי מיטה לילדים נוספים. רוב המלונות ייחייבו את לקוחותיהם עבור מיטה נוספת. כל זה תלוי במדיניות של המלון הנ"ל.

  • ברצוני להישאר יותר מ-30 ימים/לילות

    אם אתה צריך לשהות יותר מ-30 ימים, אתה צריך לעשות שני הזמנות. לדוגמא אם אתה רוצה להישאר 35 ימים, תצתרך לעשות הזמנה אחת -30 ימים והזמנה שנייה - 5 ימים.

  • יועצי טיולים ועוד חדשות

    אנחנו ממליצים לך להיכנס לאתרינו כדי לקרוא חדשות הודות ליעדי הנסיעה שלך. יש מידע על ארועים חריגים , מפעם לפעם, יעד הנסיעה שלך יכול להיות מסוכן. כמו כן יש מידע שמתעדכן כל הזמן. מידע חשוב מגיע מיועצי טיולים, סוכני נסיעות ושגרירויות.

  • מה אני צריך לעשות אם ברצוני להזמין יותר מ-9 חדרים?

    אתה יכול להזמין עד 9 חדרים בבת אחת. אם אתה צריך יותר חדרים, נא לעשות הזמנה נוספת. נא לזכור שהזננת החדרים כפופה לזמינות באותו רגע. אם אינך מצליח לעשות הזמנה נוספת נא להתקשר עם שירות לקוחות של האתר שלנו.

  • כשאני בודק את האתר שלך אני רואה שאין חדרים פנויים. האם זה אומר שהמלון מלא?

    לרוע המזל אין חדרים פנויים במלון במלון שבחרת לתאריכים האלו. נא לבחור אחד מהאופציות הבאות:
    חזור למלון הנבחר שלך ושנה את קריטריוני החיפוש שלך
    OR
    חפש מלון אחר קרוב ליעד שלך

  • איפה אני מוצא מידע על ביטול ההזמנה?

    כאשר הלקוח בודק את מחיר החדר, אפשר לראות גם תנאי ההזמנה. ביטול ההזמנה נעשית באופן עצמאי.

    שים לב: תנאי הביטול יהיו שונים ממלון למלון. אנא קרא אותם לפני שתעשה את ההזמנה.

  • למה מחיר לחדר השתנה?

    שותפים שלנו לעסקי מלונאות יכולים לשנות את המחירים ואת הדילים בכל עת בלי אזהרה מוקדמת. תנאי השוק, שינוי אסטרטגיה וזמינות מהווים דוגמא למה מחירים עלולים להשתנות

  • למה תאריך מעודכן אינו מופיע בתפריטי הדרופדוון של תאריכי הצ'ק אין וצ'ק האוט?

    התאריכים המופיעים באתרנו הם תאריכים שמותאמים למחשב שלך, כך שאליך לוודא שתאריך וזמן של המחשב בו אתה משתמש מעודכן.

    הקש על תפריט ההתחלה, ובחר בחלון לוח הבקרה. כוון את התאריך ואת הזמן.

    כדי להשלים את כיוון התאריך ואת כיוון השעון, אליך לכוון את איזור הזמן בו אתה נמצא.

  • מה הכוונה ב"הזמן עכשיו ושלם מאוחר יותר"?

    פשוטו כמשמעו- ערוך את ההזמנה עכשיו אך שלם עליה מאוחר יותר.

    כמו בשאר ההזמנות דרך Agoda אישור ההזמנה יגיע באופן מיידי ובין יומיים לשלושה לפני הגעתך למלון, כרטיסך יחויב בסכום המלא. פשוט וקל. כדי לדעת האם החדר אותו תרצה להזמין משתתף ב"הזמן עכשיו שלם מאוחר יותר" בדוק האם מתחת לחדר אותו תרצה להזמין יופיע הטקסט "הזמן עכשיו ושלם רק ב (תאריך, חודש, שנה). אנא וודא שאתה בוחר באופציית "שלם מאוחר יותר" כאשר אתה מכניס את פרטי האשראי.

    האופציה להזמין עכשיו ולשלם מאוחר יותר על תלויה במדיניות הביטול של המלון, תאריך הצ'ק אין, וזמינות החדר. במידה ואתה לא רואה את הטקסט מופיע בדף החדר, אופציה זו אינה זמינה.

  • מדוע אין אפשרות להזמין עכשיו ולשלם מאוחר יותר בכל המלונות?

    האופציה להזמין עכשיו ולשלם מאוחר יותר על תלויה במדיניות הביטול של המלון, תאריך הצ'ק אין, וזמינות החדר. במידה ואתה לא רואה את הטקסט מופיע בחיפושך, כנראה שאופציה זו אינה זמינה במלון זה בתאריכים אלו.

  • מהיכן מגיע דירוג כוכבים של מקום אירוח?

    דירוגי כוכבים מוצהרים על ידי מקומות האירוח, בהתאם לפיקוח הרגולטורי בשווקים שלהם. Agoda אינה מקצה דירוגים אלה ואינה אחראית על מידת הדיוק שלהם.

החזר כספי

  • איך אני מקבל חשבונית מס מקומית?

    חשבוניות מס מקומיות זמינות ממקומות האירוח, עבור הזמנות שעבורן התשלום מתבצע במקום האירוח בלבד. עבור הזמנות בתשלום מראש (שלם לאגוֹדה), אנו יכולים להגיש חשבוניות מס מקומיות עבור הזמנות בסינגפור, היות ואגוֹדה הינה תושבת מס של סינגפור, וכן קבלות מאגוֹדה עבור כל מקום אחר.

  • איך מקבלים חשבונית?

    יש לעשות שימוש באופציית השירות העצמי של Agoda.com. אנחנו שולחים חשבונית אך ורק בצורת קובץ PDF.
    אופציית השירות העצמי מאפשרת קבלת חשבונית על שם החברה והכתובת שלה. כמו כן, אפשר להגיש בקשה לקבלת חשבונית ב'ניהול ההזמנות שלי' דרך האתר שלנו.

  • האם אפשר לקבל חשבונית בדואר?

    לא. אנחנו שולחים את החשבונית לדואר אלקטרוני שלך. החשבונית תיהיה בצורת קובץ פידיאפ.

  • מתי אקבל החזר כספי?

    אנחנו מגישים בקשה מיידית לבנק שלנו. בדרך כלל זה לוקח 10 ימים לקבל החזר כספי. בנקים מסויימים מעבירים החזר כספי אחרי 15-30 ימים. החזר כספי יופקד במטבע מקומי. כמן כן מידע אודות שיריון החדר יופיע על תצהיר. התצהיר שלך תמיד יראה "Agoda" איפושהו בשורת הנושא. 

  • איך אפשר לקבל חשבונית על שם וכתובת של החברה שלי?

    נא השתמשו באופציית השירות העצמי של Agoda.com. אנחנו שולחים חשבונית אך ורק בצורת קובץ PDF.

    אופציית השירות העצמי מאפשרת קבלת חשבונית על שם החברה והכתובת שלה. כמו כן, אפשר להגיש בקשה לקבלת חשבונית ב'ניהול ההזמנות שלי' דרך האתר שלנו.

  • האם ניתן לשריין חדר עם כרטיס אשראי של החברים שלי?

    כן. יתכן שאנחנו ניצור קשר איתך ליתר ביטחון.

  • האם אתם מחייבים את כרטיס האשראי שלי מייד אחרי אישור ההזמנה?

    הכל תלוי בסוג ההזמנה מראש:
    1) מחיר לחדר ללילה-שלם אונליין: אם החדר זמין ואישרת את כל הפרטים כולל פרטי כרטיס האשראי שלך, ההזמנה התקבלה וישלח אלייך מייל עם הוואוצ'ר שאותו תצטרך להציג כשתגיע למלון יחד עם כרטיס האשראי שממנו ביצעת את ההזמנה ותעודת הזהות שלך.
    2) הזמן עכשיו שלם מאוחר יותר: ההזמנה תאושר באופן מיידי. תנאי ההזמנה (מדיניות הביטול) יקבעו מתי התשלום יהיה. החיוב המלא יתרחש בין 2-3 ימים לפני הגעתך למלון. אפשרות זאת זמינה רק עבור ויזה, מאסטרכארד, , AMEX ו- JCB. אנא וודא שאתר בוחר באופציית "שלם מאוחר יותר" כאשר אתה מכניס את פרטי האשראי.
    3) מחירים מיוחדים-שלם כשתגיע למלון: האתר שלנו עובד עם חברות שונות על מנת להבטיח את המחירים הטובים ביותר. במידה ותזמין מלון מסוג זה, אנו נבצע עבורך את ההזמנה ונשלח אלייך אישור במייל. במקרה כזה, החיוב יתבצע ישירות על ידי המלון בזמן הצ'ק אאוט.
    לתשומת לבך- ישנם מלונות אשר יחייבו את כרטיס האשראי שלך מיד לאחר ההזמנה. זהו לרוב המקרה בהזמנות שהן ללא החזר כספי.

  • האם המלון צריך פיקדון או תשלום מראש?

    הכל תלוי בסוג ההזמנה מראש:
    1) מחיר לחדר ללילה-שלם אונליין: אם החדר זמין ואישרת את כל הפרטים כולל פרטי כרטיס האשראי שלך, ההזמנה התקבלה וישלח אליך דוא"ל עם אישור ההזמנה שאותו תצטרך להציג כשתגיע למלון יחד עם כרטיס האשראי שממנו ביצעת את ההזמנה ותעודת הזהות שלך.
    2) הזמן עכשיו שלם מאוחר יותר: ההזמנה תאושר באופן מיידי. תנאי ההזמנה (מדיניות הביטול) יקבעו מתי התשלום יהיה. החיוב המלא יתרחש בין 2-3 ימים לפני הגעתך למלון. אפשרות זאת זמינה רק עבור ויזה, מאסטרכארד, , AMEX ו- JCB. אנא וודא שאתר בוחר באופציית "שלם מאוחר יותר" כאשר אתה מכניס את פרטי האשראי.
    3) מחירים מיוחדים-שלם כשתגיע למלון: האתר שלנו עובד עם חברות שונות על מנת להבטיח את המחירים הטובים ביותר. במידה ותזמין מלון מסוג זה, אנו נבצע עבורך את ההזמנה ונשלח אלייך אישור במייל. במקרה כזה, החיוב יתבצע ישירות על ידי המלון בזמן הצ'ק אאוט.
    לתשומת לבך- ישנם מלונות אשר יחייבו את כרטיס האשראי שלך מיד לאחר ההזמנה. זהו לרוב המקרה בהזמנות שהן ללא החזר כספי.

  • אני כבר עשיתי את ההזמנה. האם אפשר לשנות את המטבע?

    אנחנו לא יכולים לשנות את המטבע. בבקשה, תבדוק מהו המטבע לפני שאתה משריין חדר.

  • אני לא אוכל להשתמש בחדר. האם החבר שלי יכול ללכת במקומי?

    אם אתה צריך לשנות שם, אתה חייב ליצור קשר איתנו. אם לא תיצור קשר איתנו, למלון תיהיה זכות לסרב.

  • האם זה בטוח להקליד את פרטי כרטיס האשראי שלי?

    האתר שלנו משתמש בתוכנת Secure Socket Layer (SSL), כדי להצפין את כל נתוני כרטיסי האשראי. כדי לבדוק עד כמה האתר שלנו בטוח, כנס: https://sealinfo.verisign.com/splash?form_file=fdf/splash.fdf&dn=RESERVATION.AGODA.COM&en

    כרטיס האשראי שלך יחוייב על ידי Agoda Company Pte Ltd. החברה הזאת אחראית על כל העברות הכספיות של Agoda.com. אם יש לך שאלות, נא צור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של Agoda.com.

  • האם אני צריך להתקשר לבנק לפני שאני עושה את ההזמנה?

    בגדול לא צריך להתקשר לבנק שלך, אך אם אתה עושה הזמנה ממדינה אחרת אז רצוי להתקשר עם הבנק הבנק שלך יוכל לעזור לך במידת הצורך.

  • המלון חייב את כרטיס האשראי שלי.

    אם המלון חייב את הכרטיס האשראי שלך ללא ידיעתך: א-התתקשר אלינו או ב-צור איתנו קשר בדוא"ל.

  • מה אני צריך לעשות עם כרטיס האשראי שלי מראה חיוב שונה מהחיוב המופיע על קבלה?

    ההבדל בין החיובים הוא בגלל הבנקים שרוצים רוצים להרוויח עקב המצב הכלכלי הקשה והפסדים. תודיע לנו ואנחנו ננסה כמיטב יכולתינו להתקשר עם הבנק ולהחזיר לך את החיוב.

  • האם אני יכול לשלם עבור ההזמנות של "הזמן עכשיו שלם מאוחר יותר" מתי שארצה?

    לא, איננו יכולים לשנות את אופן התשלום לאחר אישור ההזמנה. אנא וודא שאתה בוחר באופציית "שלם מאוחר יותר" כאשר אתה מכניס את פרטי האשראי.

  • מדוע מחייבים את כרטיס האשראי שלי בדולר אחד עבור ההזמנות של "הזמן עכשיו שלם מאוחר יותר"?

    חיוב הכרטיס עבור 1 דולר נעשה על מנת לוודא שכרטיס האשראי שלך בתוקף. שים לב שזהו לא חיוב נוסף.

  • מדוע אני לא יכול להשתמש ב paypal או Alipay בכדי לשלם?

    התשלום ב"הזמן עכשיו ושלם מאוחר יותר" זמין רק עבור תשלום בכרטיס אשראי.

  • יש לי הזמנה שהזמנתי ב"הזמן עכשיו שלם מאוחר יותר" מדוע עליי לשלם לפני יום החיוב שלי?

    ב-3 מקרים נאלץ לחייב את כרטיס האשראי שלך בטרם מועד התשלום הרגיל: 1) במידה ותשנה את תאריכי הצ'ק אין ותוקף כרטיס האשראי פג לפני תאריכי הכניסה החדשים. 2) במידה ותרצה לשנות את ההזמנה ומדיניות המלון החדש היא הזמנה ללא החזר כספי. 3) במידה ותקדים את תאריך הצ'ק אין וכתוצאה מכך גם תאריך החיוב יוקדם.

  • אפשר לשלם באמצעות דביט קארד או העברת כספים?

    אתר שלנו מקבל אך ורק את כרטיסי האשראי של ויזה, מסטר קארד, אמקס, ג'ייסיבי, אידיאל וקארטה בלאו כאמצעי תשלום. אתה צריך למלא את פרטי כרטיס האשראי שלך או להכנס לחשבון פאי פאל כדי להשלים את הרישום עבור ההזמנה. אמצעי תשלום אחרים אינם זמינים.

  • מתי אני משלם עבור ההזמנה שלי?

    הכל תלוי בסוג ההזמנה מראש:
    1) מחיר לחדר ללילה-שלם אונליין: אם החדר זמין ואישרת את כל הפרטים כולל פרטי כרטיס האשראי שלך, ההזמנה התקבלה וישלח אלייך מייל עם הוואוצ'ר שאותו תצטרך להציג כשתגיע למלון יחד עם כרטיס האשראי שממנו ביצעת את ההזמנה ותעודת הזהות שלך.
    2) הזמן עכשיו שלם מאוחר יותר: ההזמנה תאושר באופן מיידי. תנאי ההזמנה (מדיניות הביטול) יקבעו מתי התשלום יהיה. החיוב המלא יתרחש בין 2-3 ימים לפני הגעתך למלון. אפשרות זאת זמינה רק עבור ויזה, מאסטרכארד, , AMEX ו- JCB. אנא וודא שאתר בוחר באופציית "שלם מאוחר יותר" כאשר אתה מכניס את פרטי האשראי.
    3) מחירים מיוחדים-שלם כשתגיע למלון: האתר שלנו עובד עם חברות שונות על מנת להבטיח את המחירים הטובים ביותר. במידה ותזמין מלון מסוג זה, אנו נבצע עבורך את ההזמנה ונשלח אלייך אישור במייל. במקרה כזה, החיוב יתבצע ישירות על ידי המלון בזמן הצ'ק אאוט.
    לתשומת לבך- ישנם מלונות אשר יחייבו את כרטיס האשראי שלך מיד לאחר ההזמנה. זהו לרוב המקרה בהזמנות שהן ללא החזר כספי.

  • האם אני יכול לשלם במזומן עבור ההזמנה שלי?


    האתר שלנו מקבל אך ורק את כרטיסי האשראי של ויזה, מסטר קארד, אמריקן אקספרס, JCB, אידיאל וקארטה בלאו.
    1) מחיר לחדר ללילה-שלם אונליין: אם החדר זמין ואישרת את כל הפרטים כולל פרטי כרטיס האשראי שלך, ההזמנה התקבלה וישלח אלייך מייל עם הוואוצ'ר שאותו תצטרך להציג כשתגיע למלון יחד עם כרטיס האשראי שממנו ביצעת את ההזמנה ותעודת הזהות שלך.
    2)הזמן עכשיו שלם מאוחר יותר: ההזמנה תאושר באופן מיידי. תנאי ההזמנה (מדיניות הביטול) יקבעו מתי התשלום יהיה. החיוב המלא יתרחש בין 2-3 ימים לפני הגעתך למלון. אפשרות זאת זמינה רק עבור ויזה, מאסטרכארד, , AMEX ו- JCB. אנא וודא שאתר בוחר באופציית "שלם מאוחר יותר" כאשר אתה מכניס את פרטי האשראי.
    3) מחירים מיוחדים-שלם כשתגיע למלון: האתר שלנו עובד עם חברות שונות על מנת להבטיח את המחירים הטובים ביותר. במידה ותזמין מלון מסוג זה, אנו נבצע עבורך את ההזמנה ונשלח אלייך אישור במייל. במקרה כזה, החיוב יתבצע ישירות על ידי המלון בזמן הצ'ק אאוט ומדיניות הביטול תהיה כמדיניות המלון. הכותרת של מלונות אלו באתר תהיה "מחיר מיוחד" במקום "מחיר ללילה לחדר".
    לתשומת לבך- ישנם מלונות אשר יחייבו את כרטיס האשראי שלך מיד לאחר ההזמנה. זהו לרוב המקרה בהזמנות שהן ללא החזר כספי.

  • מהם החיובים עבור שרותים ומסים?

    כדי להקל על תהליך העברת הכספים מכרטיס אשראי שלך עבור המלון, חיוב כרטיס האשראי יכלול תשלום מסים ותשלומים אחרים. חיוב זה יכלול את הסכום המשוער שאנחנו משלמים למלון עבור ההזמנה שלך. כל זה כולל מכירות ושימוש במס, מס על החדר, קיצוץ מס, מס ערך מוסף ו/או מסים דומים אחרים. באיזורים מסויימים, כמות המס כוללת תשלומים שחייבים לשלם על פי החוק על ידי המלון, אך לא ישירות לרשות המס. הסכום המשולם עבור ההזמנה לידי המלון בקשר למסים יכול להיות שונה מהסכום אנחנו מעבירים אליך. ישנו סכום מסויים שאנחנו שומרים כדי לכסות הוצאות, כגון שירות לקוחות ותשלום מסים או תשלום פיצויים לשעת הצורך.

    אנחנו לא משלמים ישירות לרשויות המס. אנחנו עובדים ביחד עם עסקים ששולחים לנו חשבונית שכבר כוללת את כל המסים. מסים וסוגיהם משתנים בהתאם למיקום המלון.

    העברת כספים מכרטיס האשראי שלך כוללת תשלום מסים שמשתנים בהתאם לאיזור השיפוט.

בדיקת מצב ההזמנה

אודות המלון (כללי)

ביטול ההזמנה שלי

  • איפה אני מוצא מידע על ביטול ההזמנה?

    כאשר הלקוח בודק את מחיר החדר, אפשר לראות גם את תנאי ההזמנה. ביטול ההזמנה נעשית באופן עצמאי.

    שים לב: תנאי הביטול יהיו שונים ממלון למלון. אנא קרא אותם לפני שתעשה את ההזמנה.

  • האם תחייבו אותי במידה ואבטל את ההזמנה?

    תנאי ביטול ההזמנה משתנים בהתאם לסוגי חדרים, אורך השהייה, סוגי הנחות ודילים ופרטי הזמנה אחרים.

    תנאי ביטול ותנאי ההזמנה מופיעים בדף ההזמנה. תוכל לבטל את ההזמנה באמצעות אופציית שירות עצמי ושם תימצא פרטים אודות מדיניות הביטול של החברה שלנו.

  • מתי אקבל החזר כספי?

    אנחנו מגישים בקשה מיידית לבנק שלנו. בדרך כלל זה לוקח 10 ימים לקבל החזר כספי. בנקים מסויימים מעבירים החזר כספי אחרי 15-30 ימים. החזר כספי יופקד במטבע מקומי. כמן כן מידע אודות שיריון החדר יופיע על תצהיר. התצהיר שלך תמיד יראה "Agoda" בשורת הנושא. 

  • איך אפשר לבטל את ההזמנה?

    Agoda.com מספקת אפשרות שירות עצמי. הקלק על הקישור בדוא"ל אישור ההזמנה ותוכל לבטל את ההזמנה פעם נוספת.

    כמו כן תוכל לבטל את ההזמנה דרך 'ארגן את ההזמנה שלי' באתרינו.

  • איך מחשבים את תאריך הביטול?

    תאריכי מדיניות ביטולים נקבעים בהתבסס על תחילת היום (לפי זמן מקומי של המלון) ולא שעת הצ'ק-אין.

  • במידה והשתמשתי בנקודות הגמול שלי לערוך הזמנה ואני רוצה לבטל או לקצר את השהות שלי, האם אקבל את נקודות הגמול בחזרה?

    במקרים של ביטול ההזמנה- נקודות הגמול יוחזרו לחשבונך, למעט הזמנות ללא החזר כספי בהם גם אין החזר של נקודות הגמול. במידה וקיצרת את שהותך במלון, תקבל פחות נקודות בחזרה.

  • למה לפעמים יש חיוב מלא?

    ההחלטה לחייב חיוב מלא היא החלטת המלון. מומלץ לבדוק את מדיניות המלון אודות ביטול ההזמנה.

בקשות מיוחדות

  • איך אפשר להגיש בקשה מיוחדת?

    בדף פרטי החדר בטופס ההזמנה, איפה שמכניסים את שם האורח והלאום, ניתן להכניס גם בקשות מיוחדות. אנא לחץ על "בקשות מיוחדות (אופציונלי)", והכנס את בקשתך. הבקשה תשלח ישירות למלון. שים לב שכל הבקשות המיוחדות תהיינה כפופות לזמינותם במלון ולכן agoda.com לא יכולה להבטיח את קיומן. במידה ובקשתך אפשרית היא תאושר בהגיעך למלון. אם ברצונך להגיש בקשות נוספות, אנא כנס לקישור השירות העצמי שיהיה במייל האישור שתקבל לאחר השלמת ההזמנה. אתה יכול להוסיף בקשות מיוחדות גם על ידי כניסה ל 'ניהול ההזמנות שלי "באתר Agoda.

  • איך אוכל לדעת אם בקשה מיוחדת ששלחתי אליכם אושרה?

    אגודה דוט קום לא יכולים להבטיח את אישור הבקשה המיוחדת.
    האתר שלנו ישלח את הבקשה שלך למלון שבחרת.
    .

  • אפשר לבקש כניסה מוקדמת או יציאה מאוחרת?

    בקשה לגבי כניסה מוקדמת ויציאה מאוחרת תלוייה בזמינות החדרים במלון ובדרך כלל זה לא חינם. אנחנו לא יכולים להבטיח את מילוי בקשתך.

  • האם אני יכול לבחור את סוג המיטה שאני רוצה, לבקש חדר למעשנים או ללא עישון או לבקש חדרים מחוברים?

    כל הבקשות המיוחדות כפופות לזמינות ו- Agoda לא יכולה להבטיח את קיומן. Agoda תעביר את הבקשה שלכם למלון המועדף עם קבלתה ואתה תצטרך לבדוק מול המלון בהגעתך.

שינוי ההזמנה שלי

  • אני רוצה לשנות את תאריכי ההזמנה שלי. איך ניתן לעשות זאת?

    Agoda.com מאפשרת שירות עצמי דרך הקישור שנמצא בדוא"ל האישור. על ידי לחיצה על הקישור הזה יהיה אפשר לעשות תיקונים להזמנה שלכם.
    ניתן לעשות תיקונים להזמנה שלכם על ידי התחברות לאופציית אירגון ההזמנה שלי שבאתרינו.

  • מהו החיוב עבור שינוי ההזמנה וכיצד אני רואה אותו?

    כל החיובים הנוספים או הזיכויים יוצגו בסכום הסופי בדף השירות העצמי. ניתן להיכנס לדף זה על ידי לחיצה על הקישור במייל האישור שנשלח אלייך. כמו כן, ניתן למצוא את המידע גם ב"ניהול ההזמנות שלי" דרך אתר Agoda.

  • למה מחייבים עבור השינוי?

    זה תלוי בשער המטבע. שער המטבע משתנה מיום ליום. אם שער המטבע נמוך ממה ששילמת אז תקבל החזר כספי בתיאום עם מדיניות הביטול/שינוי שלנו.

  • איך להאריך את השהייה שלי?

    צריך ליצור הזמנה חדשה אם ברצונך להישאר לילה נוסף. בדרך כלל בתי מלון יאפשרו לאורח להישאר באותו חדר לילה נוסף.

  • איך אני מקצר את השהייה שלי?

    Agoda.com מאפשרת שימוש בשרות עצמי דרך הקישור שנמצא בדוא"ל האישור. על ידי לחיצה על הקישור ניתן לבצע שינויים בהזמנה שלכם.
    כמו כן, ניתן לעשות שינויים בהזמנה שלכם על ידי התחברות ל"ניהול ההזמנה שלי" שבאתר.

  • האם הבקשה לתקן אושרה?

    כל התיקונים דרך שירות עצמי יאושרו. אם התיקון אינו אפשרי אתה צריך ליצור איתנו קשר.

  • איך ניתן להוסיף לילה נוסף להזמנה שלי?

    צריך ליצור הזמנה חדשה אם ברצונך להישאר לילה נוסף. בדרך כלל בתי מלון יאפשרו לאורח להישאר באותו חדר לילה נוסף.

  • אפשר להוסיף חדרים אחרי ששריינתי חדר?

    לא. צריך ליצור הזמנה חדשה. צריך להימנע מהזמנה כפולה. הזמנה כפולה תיקרה כאשר שם האורח שהוא גם בעל ההזמנה, שמות האורחים הנוספים וכתובת יהיו חופפים.

  • איך ניתן לשנות מלון?

    כדי לשנות את המלון, צריך לבטל את ההזמנה המקורית. נא ליזכור שיהיה חיוב עבור ביטול ההזמנה. צריך לבטל את ההזמנה המקורית כדי להימנע מחפיפה.

בעיה טכנית

  • בעיה עם שובר המלון

    ברוב המקרים, תקבל הודעת אישור יחד עם שובר המלון (קובץ PDF) תוך 30 דקות מסיום תהליך ההזמנה. אם אחרי כל הזמן הזה לא קבלת את הודעת האישור, יש לבדוק את דואר זבל ו / או מסנן דואר זבל. ניתן גם לבדוק את מצב ההזמנה שלך על ידי כניסה ל 'לניהול הזמנות שלי' דרך האתר.

  • בעיה בעת חיוב כרטיס אשראי / מטבע

    "תשלום המופיע בתדפיס שלך יומר למטבע המקומי על ידי חברת האשראי שלך. ההבדל הוא הסכום שהבנק שלך מטיל על העסקה. המשבר הפיננסי העולמי, בשילוב עם החקיקה האחרונה בארה"ב, מפעיל לחץ משמעותי על הרווחיות של מערכת בנקאית. כתוצאה מכך, בנקים רבים הגדילו באופן משמעותי את החיובים והעמלות הקשורים בעסקאות בינלאומיות. למרבה הצערינו נוהג זה לגמרי מחוץ לשליטתנו. "

  • בעיה עם דמי ביטול

    "תנאי מדיניות הביטול יהיו שונים עבור כל הזמנה בהתאם לאורך השהייה במלון, דיל, סוג החדר, וכו ' תנאי ההזמנה יופיעו מתחת לתיאור סוג החדר. כדי לבדוק את התנאים אלה, אתם צריכים ללחוץ על "ביטול ההזמנה בחינם?" אתה יכול גם ללחוץ על הכפתור" BOOK IT "" אשר יפנה אותך לטופס ההזמנה. ניתן למצוא את מדיניות הביטול באמצע כל עמוד של טופס ההזמנה. מדיניות הביטול גם תופיעה באישור שאנו שולחים לך לדוא"ל שלך. אם תחליט לבטל את ההזמנה שלך באמצעות שירות עצמי, מדיניות הביטול תוצג שוב לפני ביטול ההזמנה".

  • בעיה עם ארוחת בוקר

    אם ארוחת הבוקר כלולה, אז יופיע "כולל ארוחת בוקר" מתחת לסוג החדר. אם לא, אז המלון אינו כולל ארוחת בוקר עם החדר הזה במחיר הזה. זמינות ארוחת בוקר נקבע על ידי בית המלון. אם אתה רוצה לשאול, האם ארוחת הבוקר כלולה במחיר, אז מומלץ ליצור קשר עם המלון לפני הצ'ק אין.

  • בעיה עם הזמנה

    "כל שינוי בהזמנה שלך כרוך בתשלום. אנא בדקו את תנאי ההזמנה שנשלחו בהודעת אישור שלך. - אם אתה רוצה לשנות את תאריכי ההזמנה שלך, אנא לחץ על הקישור "שירות עצמי" המופיע במייל האישור או התחבר ל"ניהול ההזמנה שלי" דרך האתר. - אם אתה רוצה לשנות מלונות, עליך לבטל את ההזמנה דרך הקישור "שירות עצמי" המופיע במייל האישור או התחבר ל"ניהול ההזמנה שלי" דרך האתר. - לכל הבקשות נוספות, כגון הוספת הנוסע, הוספת מיטה נוספת, אליכם להתקשר למספר הטלפון הבא: 2030277900 ( 0 ) 44+ השיחה אינה בחינם.

  • בעיה עם כרטיס אשראי (לא ניתן לבצע הזמנה)

    במידה ואנחנו לא יכולים לאשר את כרטיס האשראי שלך, אז לא יהיה ניתן להגיש את ההזמנה . אנא צור קשר עם חברת האשראי שלך כדי לבדוק את המצב הכרטיס.

  • בעיה עם הסיסמה (תגמולים)

    "שים לב ששדה הסיסמה תלוי רישיות, ולכן צריך להקפיד להשתמש באותיות הנכונות. אתה יכול לבקש אחזור סיסמה באמצעות שימוש באופציית "שכחת סיסמה?" לחץ על הקישור הבא: http://www.agoda.com/he-il/rewards/login_problems.html "

  • הבעיה עם פרופיל (תגמולים)

    "אם אתה רוצה לעדכן את הפרופיל שלך (כתובת דוא"ל, כתובת הבית, וכו '), אנא התחבר לקישור הבא באמצעות כתובת הדוא"ל וסיסמתך: http://www.agoda.com/he-il/rewards/login.html שים לב ששדה הסיסמה תלוי רישיות, ולכן צריך להקפיד להשתמש באותיות הנכונות. אתה יכול לבקש אחזור סיסמה באמצעותשימוש באופציית "שכחת את הסיסמה?" לחץ על הקישור הבא: http://www.agoda.com/he-il/rewards/login_problems.html "

  • בעיה עם תפוסת החדרים (מספר מבוגרים / ילדים)

    לכל סוג החדר יש הגבלה על המספר המרבי של האורחים. עבור רוב סוגי חדרים תוכל להוסיף מיטה נוספת באמצעות מילוי טופס הזמנה. חיוב עבור מיטה נוספת יוצג לפני אישר ההזמנה. אנא ודא כי הזמנת את סוג החדר הנכון. אם אינך יכול למצוא חדר התואם את המספר האורחים, אנא הזמן חדרים נוספים.

  • בעיה עם תשלום נוסף וחיוב עבור שירות

    "חיוב כרטיס האשראי שלך יכלול תשלום מסים ואגרות. חיוב זה יכלול את הסכום המשוער שאנו משלמים לבית המלון עבור מסים שונים, כגון מס שימוש, מס תפוסה, מס חדר, מס ערך מוסף ו / או מסים דומים אחרים. הסכום ששולם למלון עבור ההזמנה לפני מס עשוי להשתנות. איזון התשלום עבור מסים ושכר הוא תשלום שאנו שומרים לעצמנו במסגרת הפיצוי עבור השירותים שלנו כדי לכסות את עלויות ההזמנה, למשל, עלויות שירות לקוחות. סכום לחיוב עבור מסים ואגרות משתנה בהתאם למספר גורמים, כגון גודל הסכום שאנו משלמים למלון ומיקום של המלון שבו תשהה, והוא עשוי לכלול את הרווח שאנחנו שומרים לעצמינו. אנחנו לא אוספים את המסים כדי לשלם ישירות לרשויות המס. אנחנו משלמים את המסים ישירות לספקים. ספקי מלון יכללו את כל החיובים עבור המסים בחשבון שהם יגישו לנו. גודל המס או סוג המס עלולים להשתנות במידה רבה בהתאם למיקום המלון. עבור עסקאות עם המלונות הממוקמים בתוך תחומי שיפוט מסוימים, תשלום בכרטיס אשראי עבור מסים ואגרות עשוי לכלול תשלום מס, כי אנו נדרשים לאסוף מנדט סמכות מס על סכומים שאנחנו נשמור כפיצוי עבור השירותים שלנו. "

ביקורת מלונות

  • איך אני כותב ביקורת על מלון?

    רק לקוחותינו שעשו הזמנה יכולים לכתוב ביקורת על המלון בו הם שהו. אנחנו נשלח אימייל עם קישור לדף כתיבת ביקורת על מלונות. תקבל את האימייל הזה 3 ימים אחרי עזיבת המלון.

  • מי כותב כתבות ביקורת על אתרינו?

    רק לקוחותינו שעשו הזמנה יכולים לכתוב ביקורת על המלון בו הם שהו. אנחנו נשלח אימייל עם קישור לדף כתיבת ביקורת על מלונות. תקבל את האימייל הזה 3 ימים אחרי עזיבת המלון.

  • למה לא פרסמתם את חוות הדעת שלי על המלון?

    חוות הדעת שנשלחה אלינו נמצאת בתהליך בדיקה אצל העורכים שלנו אשר מוודאים כי היא עומדת בכללי התוכן שלנו. במידה וכן, אנו נפרסם אותה בין 7-14 ימים ממועד קבלתה, תלוי בעומס.

כניסה

כרטיסי המתנה שלי

  • הכירו את כרטיסי המתנה של אגוֹדה: תכנית התגמולים שרציתם!

    כרטיסי המתנה של אגוֹדה הם תכנית התגמולים הטובה ביותר שלנו אי-פעם. היות ועוצבו על בסיס המשוב שלכם, כרטיסי המתנה פשוטים, גמישים וקלים לשימוש.

    ממשו בכל סכום, מתי שתרצו. לא עוד המתנה. לא עוד דאגות על נקודות שפג תוקפן, כי לא נצבר המינימום למימוש. לא עוד המרת נקודות לכסף. יתרת כרטיס המתנה שלכם היא ערך כספי אמיתי, כך שתדעו בדיוק כמה הרווחתם.

    מאפיינים עתידיים יכללו את האפשרות לחלוק כרטיס מתנה עם חבר. כרטיסי המתנה שלנו הם מתנה מעולה!

  • מה קורה כאשר אני מבצע.ת החלפה בין תכנית התגמולים של אגוֹדה לתכנית כרטיסי המתנה של אגוֹדה?

    היתרה הנותרת שלכם בנקודות גמול, תומר לכרטיס מתנה מייד עם ביצוע ההחלפה.

    יתרת כרטיס המתנה החדש שלכם תופיע מיד בחשבון אגוֹדה שלכם. תוכלו להשתמש בכרטיס מיידית או לשמור אותו לאירוע מיוחד.

  • כיצד ניתן להרוויח כרטיסי מתנה ולממשם?

    רוב ההזמנות מעניקות כרטיס מתנה. לקוחות המזמינים באתר לעיתים קרובות ביותר, ירוויחו כרטיסי מתנה בכל הזמנה. כרטיסי מתנה יונפקו כ- 7 ימים לאחר הצ'ק-אאוט. ערך כרטיס המתנה משתנה בהתאם להזמנה.

    המימוש פשוט להפליא. פשוט השתמשו בכרטיסי המתנה שלכם בהזמנות המאפשרות זאת. בלי סכום מינימלי למימוש, בלי דירוגים, בלי בעיות. פשוט וודאו שאתם מחוברים בעת הזמנת החדר שלכם ותיהנו.

  • מדוע סכומי כרטיסי המתנה משתנים בהתאם להזמנה?

    מטרתינו היא למקסם את ההטבות לכל חברי אגוֹדה. ההטבות מחושבות על פי מספר גורמים. אנו מתגמלים את לקוחותינו הנאמנים ביותר, עם ההטבות הטובות ביותר שניתן, כך שסכומי כרטיס מתנה לרוב יגדלו עם כמות הזמנות.

  • כיצד אני יכול.ה להרוויח עוד כרטיסי מתנה?

    סעו לחופשה! נוסעים המזמינים לעיתים קרובות יותר, ירוויחו כרטיס מתנה בערך גבוה יותר עם כל הזמנה.

  • מדוע ישנם חדרים באתר שעבורם איני יכול.ה לנצל את כרטיסי המתנה?

    אתם יכולים לממש ערך כרטיס מתנה ששוויו עד עלות ההזמנה המלאה, על רוב החדרים ביותר ממיליון מקומות אירוח ברחבי העולם. פשוט חפשו את הודעת כרטיסי המתנה של אגוֹדה בעת ביצוע ההזמנה.

    מקומות אירוח מסוימים אינם משתתפים בתכנית. עם זאת, הזמנת חדרים במקומות אירוח אלו עדיין מאפשרת לכם להרוויח כרטיסי מתנה לשימוש עתידי.

  • כיצד אני יכול.ה להצטרף לתכנית כרטיסי המתנה של אגוֹדה?

    התכנית מבוססת כעת על הזמנה בלבד - אנו נשלח לכם דוא"ל אישי בקרוב. עקבו אחר תיבת הדואר שלכם!

אם אינך יכול למצוא את מה שאתה מחפש בשאלות הנפוצות שלנו, אתה מוזמן ליצור קשר איתנו.