חוות דעת של לקוחות שנמסרו לאחרונה

סננו לפי סוג מטייל
טוב מאוד



מ-891 סוקרים
  • ניקיון 7.8
  • מתקנים 6.6
  • מיקום 7.7
  • נוחות ותנאי החדר 7.6
  • תפקוד סגל העובדים 7.2
  • תמורה ביחס למחיר 7.5
  • מזון/חדר אוכל 6.5
מיין לפי

Martini מאינדונזיה
אנשי עסקים
חדר סופיריור
שהה 2 לילות ב- אוגוסט 2016
overall good
overall good
נחוותה חוות דעת בתאריך 22 אוגוסט 2016

Maraden מאינדונזיה
אנשי עסקים
חדר אקזקיוטיב
שהה לילה אחד ב- אוגוסט 2016
not suiteable
This is 3 stars hotel
נחוותה חוות דעת בתאריך 20 אוגוסט 2016

shaderon ממלזיה
מטיילים בודדים
חדר דלוקס
שהה 2 לילות ב- אוגוסט 2016
Good location
Its easy access for traveling from and to airport. Very near from train station and close with Centre Point Mall. Suitable for those who just like walking activity.
נחוותה חוות דעת בתאריך 08 אוגוסט 2016

Martini מאינדונזיה
אנשי עסקים
חדר דלוקס
שהה לילה אחד ב- יולי 2016
OK
OK
נחוותה חוות דעת בתאריך 28 יולי 2016

Justin ממלזיה
אנשי עסקים
חדר סופיריור
שהה 2 לילות ב- יולי 2016
Great Place to stay
Clean and convenient place to stay. Near malls and train station.
נחוותה חוות דעת בתאריך 26 יולי 2016

Adam מאינדונזיה
משפחות עם ילדים קטנים
חדר סופיריור
שהה לילה אחד ב- יולי 2016
Nice hotel
thank u
נחוותה חוות דעת בתאריך 20 יולי 2016

Adam מאינדונזיה
משפחות עם ילדים קטנים
חדר סופיריור
שהה לילה אחד ב- יולי 2016
nice hotel
thank u
נחוותה חוות דעת בתאריך 20 יולי 2016

Johndry מאינדונזיה
בקבוצות
חדר סופיריור
שהה לילה אחד ב- יולי 2016
late check in
im staying at karibia for 1 night ( 2 connecting rooms ) , i check in at 1.30 PM just for 1 room, because another room is still being cleaned. I wait and wait for another room until 3PM!!!! so disappointed for that ( I request early check in at Agoda ) .
נחוותה חוות דעת בתאריך 14 יולי 2016

Sisilyana מאינדונזיה
בקבוצות
חדר סופיריור
שהה 2 לילות ב- יולי 2016
room is spacious', the aircon doesn't work at the 1st night but it did work well after i complaint t
will come here again for next trip
נחוותה חוות דעת בתאריך 12 יולי 2016

Ferdiyan מאינדונזיה
משפחות עם ילדים גדולים
חדר סופיריור
שהה 4 לילות ב- יוני 2016
Very disappointing attitude
This was probably one of the many visits to this hotel, yet unfortunately might be my last. I book this hotel without breakfast since for the first 2 days I will be mostly out of Medan. During our check-in, the receptionist asked us if we wanted to upgrade to opt for the breakfast in which I declined already due to the reasons explained. Yet, he still gave me complete breakfast vouchers, in which I re-confirmed that it can be used. We then had ou breakfast on the 30th, and agree to pay for an additional 1(one) pax. on the next day, we were surprised that the maitre'd told us that we have to pay all the breakfast and the vouchers are not eligable. They did not admit why they have given the vouchers to me in the first place. He even did not like my complaint and said that we were difficult guest! UNBELIEVABLE! We checked out the next morning, no apology, no nothing. I even had to asked the complete invoice of this 'ridiculous' breakfast otherwise they did not even bother to give me a copy. The facilities, cleanliness of the hotel is fine, however, the attitude and clear lask of respect for guest if problematic.
נחוותה חוות דעת בתאריך 05 יולי 2016


1

2

3

1234

התחילו כאן ובחרו את התכנית המועדפת עליכם: