2015
מצוין 8.2
בהתבסס על 1194 חוות דעת

חוות דעת של לקוחות שנמסרו לאחרונה

סננו לפי סוג מטייל
מצוין



מ-1194 סוקרים
  • ניקיון 8.4
  • מתקנים 7.7
  • מיקום 8.3
  • נוחות ותנאי החדר 8.3
  • שירות 8.4
  • תמורה ביחס למחיר 8.1
  • מזון/חדר אוכל 7.9
מיין לפי

Anbalagan ממלזיה
זוג
חדר חסכוני
שהה 2 לילות ב- אוגוסט 2016
Happy to stay
1)very clean room with large bed 2)from hotel to t-nagar / ponds bazaar only 50rupees via auto 3)easy to get auto 4)potty's boutique is just walking distance 5)ags cinema/ theatre walking distance Happy n comfortable to stay !!
נחוותה חוות דעת בתאריך 04 ספטמבר 2016

Vijay מהודו
זוג
חדר פרמייר כולל ארוחת בוקר
שהה 3 לילות ב- אוגוסט 2016
Service top class.
Customer service top class. Keep it up.
נחוותה חוות דעת בתאריך 30 אוגוסט 2016

Chew ממלזיה
נסיעת עסקים
חדר סופיריור כולל ארוחת בוקר
שהה 3 לילות ב- יולי 2016
Strategy location
helpful and friendly staff
נחוותה חוות דעת בתאריך 16 אוגוסט 2016

HACHUTHEN מסינגפור
זוג
חדר פרמייר כולל ארוחת בוקר
שהה 5 לילות ב- אוגוסט 2016
Enjoyable stay
Three of us shared the premier room. We had a comfortable stay but wish the air con could a little more coldrer.
נחוותה חוות דעת בתאריך 11 אוגוסט 2016

Mano מהודו
משפחה עם ילדים קטנים
חדר סופיריור כולל ארוחת בוקר
שהה 2 לילות ב- אוגוסט 2016
Not good as before
Stayed 2 yrs before Hotel worn off Needs refurbishment Can give 2-3 stars max
נחוותה חוות דעת בתאריך 11 אוגוסט 2016

Anusya ממלזיה
נסיעת עסקים
חדר סופיריור כולל ארוחת בוקר
שהה 3 לילות ב- אוגוסט 2016
The place is simply superb with good environment,food is awesome I love it..
Overall the facilities and services are too good ..for me there's nothing to complain regarding anything..will choose this hotel for my future stay as well😊
נחוותה חוות דעת בתאריך 11 אוגוסט 2016

Jayasingham מאוסטרליה
מטייל בודד
חדר סופיריור כולל ארוחת בוקר
שהה 3 לילות ב- יולי 2016
Ok hotel
Surprised that this is a 5star hotel! Bath rooms needing renovations. Smelly carpets. Reception staff- not particularly welcoming, need to teach them how to smile!!! Staff in the restaurant very good. Good food in the Japanese restaurant! Tariff was good- Value for money!
נחוותה חוות דעת בתאריך 10 אוגוסט 2016

Mano מהודו
משפחה עם ילדים קטנים
חדר סופיריור כולל ארוחת בוקר
שהה לילה אחד ב- אוגוסט 2016
Okishh hotel
This is our second stay Things are not good as with the first stay Rooms & toilets are getting old and not maintained well
נחוותה חוות דעת בתאריך 09 אוגוסט 2016

Kalaimani ממלזיה
זוג
חדר סופיריור כולל ארוחת בוקר
שהה 3 לילות ב- אוגוסט 2016
Best service
Good servicecn pr
נחוותה חוות דעת בתאריך 09 אוגוסט 2016

Kamini מסינגפור
זוג
חדר סופיריור כולל ארוחת בוקר
שהה 3 לילות ב- יולי 2016
Condition of hotel is getting pretty bad
Good service from staffs and convenient location. But i think condition of the hotel rooms is getting worse, pretty run down and has to be improved.
נחוותה חוות דעת בתאריך 27 יולי 2016


1

2

3

1234

התחילו כאן ובחרו את התכנית המועדפת עליכם: