מצוין 8.3
בהתבסס על 1142 חוות דעת

חוות דעת של לקוחות שנמסרו לאחרונה

סננו לפי סוג מטייל
מצוין



מ-1142 סוקרים
  • ניקיון 8.6
  • מתקנים 8.3
  • מיקום 8.5
  • נוחות ותנאי החדר 8.4
  • תפקוד סגל העובדים 8.3
  • תמורה ביחס למחיר 7.8
  • מזון/חדר אוכל 7.8
מיין לפי

Lisa מניו זילנד
זוגות
חדר דלוקס
שהה 5 לילות ב- אוגוסט 2016
Definitely liked our stay here!
Great hotel with spacious room, nice pool and helpful staff.
נחוותה חוות דעת בתאריך 23 אוגוסט 2016

Hyerim מדרום קוריאה
מטיילים בודדים
שהה לילה אחד ב- אוגוסט 2016
good!
Room: wide & clean but expensive...
נחוותה חוות דעת בתאריך 20 אוגוסט 2016

Taek-Gwang מדרום קוריאה
מטיילים בודדים
חדר דלוקס
שהה 3 לילות ב- אוגוסט 2016
Location is perfect
Good location. The staff is so kind. The pool on the rooftop is fantastic.
נחוותה חוות דעת בתאריך 19 אוגוסט 2016

Kheng מסינגפור
אנשי עסקים
חדר דלוקס
שהה 2 לילות ב- אוגוסט 2016
Attitude
There is no queuing pattern or system. Counter adviser simply take whoever walks in or cut in front. Front desk is not polite. I'm a customer, I don't owe the hotel anything or the staff!
נחוותה חוות דעת בתאריך 14 אוגוסט 2016

Jayesh מאנגליה
משפחות עם ילדים גדולים
חדר דלוקס
שהה 7 לילות ב- יולי 2016
Nice hotel and good location
A nice hotel and well connected. The staff we encountered were friendly and willing to help.
נחוותה חוות דעת בתאריך 09 אוגוסט 2016

Sungwook מדרום קוריאה
אנשי עסקים
חדר סופיריור
שהה 2 לילות ב- אוגוסט 2016
excellent
very good trouble
נחוותה חוות דעת בתאריך 08 אוגוסט 2016

YIRU מטייוואן
זוגות
חדר פרמייר
שהה לילה אחד ב- יולי 2016
the concierge is terrible
Originally we were supposed to have a good stay, but it was all ruined by the inattentive and terrible concierge service next to the front desk. We bought food that requires refrigerator, we called first to inquire if the front desk could put the food in the fridge and they said yes. Then we gave our food to the concierge and remind them again that it has to be put in the fridge. When we return to the hotel ready to pick up our luggage and the food, we discovered that the food was hanged on our luggage outside the hotel, and everything got rotten. We were very angry since it's a waste of food (we could not eat it again after it's exposed in hot weather for so many hours) so we complained to the concierge manager. The manager distrusted us and treat us like we were lying. We were furious and disappointed about how Royal Garden Hotel treat its customer and reluctant to apologize when it's their staff's fault.
נחוותה חוות דעת בתאריך 29 יולי 2016

Ruo ממלזיה
אנשי עסקים
חדר דלוקס
שהה 3 לילות ב- יולי 2016
Good location
Good location, expensive tho.
נחוותה חוות דעת בתאריך 27 יולי 2016

Riko מיפן
מטיילים בודדים
חדר דלוקס
שהה 2 לילות ב- יולי 2016
It was nice staying here.
It was my third time staying at this hotel and I thought their survise skills were getting better than previous time.
נחוותה חוות דעת בתאריך 27 יולי 2016

Chiang מהונג קונג
זוגות
חדר סופיריור קווין או טווין עם טלפון חכם
שהה לילה אחד ב- יולי 2016
Comfortable
Appreciated they fulfill our requested.
נחוותה חוות דעת בתאריך 26 יולי 2016


1

בחרו את תכנית הנאמנות שלכם

בראש העמוד, הקליקו על PointsMAX ובחרו מרשימת חברות תעופה ותכניות נאמנות רבות ופופולריות.

2

בחרו חדר עם נקודות

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • הרוויחו עד 4900 נקודות

כל חדר המשתתף בתכנית יציג את כמות הנקודות שתרוויחו עם ההזמנה.

3

התחברו והרוויחו נקודות!

  • מספר חבר בתכנית
  • אני לא מתאכסן באף אחד מהחדרים שבהזמנה הזו. אני מבצע הזמנה בשביל מישהו אחר.

מלאו את מספר החבר שלכם עבור התכנית הנבחרת שלכם במהלך ביצוע ההזמנה. לאחר הצ'ק-אאוט, תקבלו את כמות הנקודות המופיעה בהזמנה. זה עד כדי כך פשוט!

התחילו כאן ובחרו את התכנית המועדפת עליכם: