מצוין 8.3
בהתבסס על 1148 חוות דעת

חוות דעת של לקוחות שנמסרו לאחרונה

סננו לפי סוג מטייל
מצוין



מ-1148 סוקרים
  • ניקיון 8.6
  • מתקנים 8.3
  • מיקום 8.5
  • נוחות ותנאי החדר 8.4
  • שירות 8.3
  • תמורה ביחס למחיר 7.9
  • מזון/חדר אוכל 7.8
מיין לפי

KIRSTEN מהפיליפינים
אנשי עסקים
חדר סופיריור
שהה 3 לילות ב- יולי 2016
very good..very peaceful
very good..very peaceful
נחוותה חוות דעת בתאריך 29 אוגוסט 2016

eileen מהפיליפינים
משפחות עם ילדים קטנים
חדר סופיריור
שהה 2 לילות ב- אוגוסט 2016
Good location. Nice room, great bed and comfortable pillows. Swimming pool too cold to be able to swim longer.
נחוותה חוות דעת בתאריך 25 אוגוסט 2016

Lisa מניו זילנד
זוגות
חדר דלוקס
שהה 5 לילות ב- אוגוסט 2016
Definitely liked our stay here!
Great hotel with spacious room, nice pool and helpful staff.
נחוותה חוות דעת בתאריך 23 אוגוסט 2016

Hyerim מדרום קוריאה
מטיילים בודדים
שהה לילה אחד ב- אוגוסט 2016
good!
Room: wide & clean but expensive...
נחוותה חוות דעת בתאריך 20 אוגוסט 2016

Taek-Gwang מדרום קוריאה
מטיילים בודדים
חדר דלוקס
שהה 3 לילות ב- אוגוסט 2016
Location is perfect
Good location. The staff is so kind. The pool on the rooftop is fantastic.
נחוותה חוות דעת בתאריך 19 אוגוסט 2016

Kheng מסינגפור
אנשי עסקים
חדר דלוקס
שהה 2 לילות ב- אוגוסט 2016
Attitude
There is no queuing pattern or system. Counter adviser simply take whoever walks in or cut in front. Front desk is not polite. I'm a customer, I don't owe the hotel anything or the staff!
נחוותה חוות דעת בתאריך 14 אוגוסט 2016

Jayesh מאנגליה
משפחות עם ילדים גדולים
חדר דלוקס
שהה 7 לילות ב- יולי 2016
Nice hotel and good location
A nice hotel and well connected. The staff we encountered were friendly and willing to help.
נחוותה חוות דעת בתאריך 09 אוגוסט 2016

Sungwook מדרום קוריאה
אנשי עסקים
חדר סופיריור
שהה 2 לילות ב- אוגוסט 2016
excellent
very good trouble
נחוותה חוות דעת בתאריך 08 אוגוסט 2016

YIRU מטייוואן
זוגות
חדר פרמייר
שהה לילה אחד ב- יולי 2016
the concierge is terrible
Originally we were supposed to have a good stay, but it was all ruined by the inattentive and terrible concierge service next to the front desk. We bought food that requires refrigerator, we called first to inquire if the front desk could put the food in the fridge and they said yes. Then we gave our food to the concierge and remind them again that it has to be put in the fridge. When we return to the hotel ready to pick up our luggage and the food, we discovered that the food was hanged on our luggage outside the hotel, and everything got rotten. We were very angry since it's a waste of food (we could not eat it again after it's exposed in hot weather for so many hours) so we complained to the concierge manager. The manager distrusted us and treat us like we were lying. We were furious and disappointed about how Royal Garden Hotel treat its customer and reluctant to apologize when it's their staff's fault.
נחוותה חוות דעת בתאריך 29 יולי 2016

Ruo ממלזיה
אנשי עסקים
חדר דלוקס
שהה 3 לילות ב- יולי 2016
Good location
Good location, expensive tho.
נחוותה חוות דעת בתאריך 27 יולי 2016


1

2

3

1234

התחילו כאן ובחרו את התכנית המועדפת עליכם: