נעים 6.8
בהתבסס על 279 חוות דעת

חוות דעת של לקוחות שנמסרו לאחרונה

סננו לפי סוג מטייל
נעים



מ-279 סוקרים
  • ניקיון 6.7
  • מיקום 7.1
  • נוחות ותנאי החדר 6.7
  • תפקוד סגל העובדים 7.1
  • תמורה ביחס למחיר 7.0
  • מזון/חדר אוכל 6.1
מיין לפי

WEICHEN מסין
מטיילים בודדים
חדר אקזקיוטיב עם מיטה זוגית
שהה 2 לילות ב- יולי 2014
vwry good
clean neat convenient
נחוותה חוות דעת בתאריך 13 ספטמבר 2014

Miryung מדרום קוריאה
זוגות
חדר סטנדרט עם מיטה זוגית
שהה לילה אחד ב- אוגוסט 2014
Ok for a short stay
Close to the subway station
Hotels in HK are expensive especially on weekends. Can't really expect a lot spending just 100bucks per night. Ok for a short stay.
נחוותה חוות דעת בתאריך 13 ספטמבר 2014

YASUTAKA מיפן
זוגות
חדר סטנדרט עם מיטה זוגית
שהה 2 לילות ב- אוגוסט 2014
shrimp
breakfast, location,
נחוותה חוות דעת בתאריך 11 ספטמבר 2014

Amrith מהודו
זוגות
חדר סטנדרט עם מיטה זוגית
שהה 6 לילות ב- אוגוסט 2014
Small rooms
nothing
not bad
נחוותה חוות דעת בתאריך 11 ספטמבר 2014

Eric מהולנד
משפחות עם ילדים קטנים
חדר אקזקיוטיב עם מיטה זוגית
שהה לילה אחד ב- אוגוסט 2014
Comfortable stay in nice area
Location, cleanliness, good value for price
Comfortable stay in a well connected area (ferry, bus station, MTR near by). Location in authentic Hong Kong market street.
נחוותה חוות דעת בתאריך 07 ספטמבר 2014

KA מהונג קונג
זוגות
חדר סטנדרט עם מיטה זוגית
שהה 5 לילות ב- אוגוסט 2014
nice location, little old facilities
provide breakfast, convenient for transportation
Its convenient to take the tram and buses. However, they seem like didnt change the bed sheet everyday for us.
נחוותה חוות דעת בתאריך 29 אוגוסט 2014

vera מסין
זוגות
חדר סטנדרט עם מיטה זוגית
שהה לילה אחד ב- אוגוסט 2014
The second live here, a lot of terrible variation
Printemp Hotel Apartment
1.No shampoo, no conditioner, no shower gel, only one towel but we booked double room. When we checked this with the front desk, he tell us OOS, then gave us a small bottle of shampoo. 2.The fire alarm rang at 1:00am and when we call the front desk to ask, a staff with very bad attitude tell us it's a false alarm. 3.The breakfast looks very very poor, especially I lived here three month ago and enjoy a hearty breakfast. 4.The second day morning, we did not check out and still stay in our room, someone open the door with out our authorization and no apologies. I guess maybe she/he is the room clean staff but she/he also make us scared and bring us very bad feeling.
נחוותה חוות דעת בתאריך 25 אוגוסט 2014

VIJAY מהודו
אנשי עסקים
חדר סטנדרט עם מיטה זוגית
שהה לילה אחד ב- אוגוסט 2014
Not for Business Travelers
nothing
Not Good. This hotel is not suitable for business travellers.
נחוותה חוות דעת בתאריך 16 אוגוסט 2014

WEICHEN מסין
מטיילים בודדים
חדר אקזקיוטיב עם מיטה זוגית
שהה לילה אחד ב- אוגוסט 2014
good
clean convenient safe
נחוותה חוות דעת בתאריך 16 אוגוסט 2014

Kurt מגרמניה
אנשי עסקים
חדר סטנדרט עם מיטה זוגית
שהה 2 לילות ב- יולי 2014
cheap hotel, cheap service
room not ready and not clean, breakfast room ?, directly on the Chinese market
נחוותה חוות דעת בתאריך 06 אוגוסט 2014


1

בחרו את תכנית הנאמנות שלכם

בראש העמוד, הקליקו על PointsMAX ובחרו מרשימת חברות תעופה ותכניות נאמנות רבות ופופולריות.

2

בחרו חדר עם נקודות

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • הרוויחו עד 4900 נקודות

כל חדר המשתתף בתכנית יציג את כמות הנקודות שתרוויחו עם ההזמנה.

3

התחברו והרוויחו נקודות!

  • מספר חבר בתכנית
  • אני לא מתאכסן באף אחד מהחדרים שבהזמנה הזו. אני מבצע הזמנה בשביל מישהו אחר.

מלאו את מספר החבר שלכם עבור התכנית הנבחרת שלכם במהלך ביצוע ההזמנה. לאחר הצ'ק-אאוט, תקבלו את כמות הנקודות המופיעה בהזמנה. זה עד כדי כך פשוט!

התחילו כאן ובחרו את התכנית המועדפת עליכם: